Thursday, August 7, 2014

Chia, Sandia

What you'll need: watermelon, lime, chia seeds, water, ice, pitcher... Ok you get the idea! 

I am not a fan of spending money on things I KNOW how to make. So instead of taking trips to Starbucks and spend about $5 on a fruity drink, I decided to go to my fridge and get a little creative. 

I filled up a pitcher with fresh water, 
I chopped watermelon pieces into small squares, 
squeezed lime, added chia seeds and ice... Et voilà! 

So good and healthy! The waters is basically infused with watermelon and lime. The chia is 'the icing on the cake' due to all the benefits it has to offer such as: fiber, amino acids, protein, omega-3 and antioxidants. Enjoy!


Lo que necesitaras: sandia, limón, semilla de chia, agua, hielo, jarra... ¡Bueno, ya tendras la idea! 

Yo no soy fan de gastar dinero en cosas que yo se hacer yo misma. Así que decidí no gastar 5 dólares por una bebida de Starbucks, y visite mi refrigerador. 

Llene mi jarra con agua fresca,
corte mi sandia en cuadritos,
exprimi un limón, agregué las semilla de chia y el hielo... Y tara! 

¡Es tan rico y saludable! El agua fresca de sandia con limón es el sabor, pero la semilla de chia es la que le tiene los beneficios mayores, ya que incluye: fibra, aminoácidos, proteína, omega-3, y antioxidantes. ¡Disfruta! 

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