Pages

Wednesday, September 3, 2014

Long Lashes Without Mascara

We all know that coconut oil has many benefits for health and beauty (and it is so IN right now), but the possibilities are endless with this natural product. I want to share one of my favorite beauty tricks of all time - especially when I'm feeling lazy. I don't know about you, but when I get home from a long day, the last thing I want to do is spend time removing my makeup. I just want to brush my teeth and quickly get in bed! So, I sometimes use coconut oil instead of mascara. The oil gives my lashes the illusion of having a coat of mascara by appearing thicker, wet and really dark and it still makes me look awake.



Todo(a)s sabemos que el aceite de coco tienes muchos beneficios para la salud y belleza (y por lo visto esta muy de moda), pero las posibilidades de este producto natural son infinitas. Quiero compartir uno de mis trucos favoritos especialmente cuando me siento cansada y floja. Yo no se ustedes, pero cuando llego a mi casa después de un día muy largo, lo único que quiero hacer es lavarme los dientes y la boca rápidamente ¡y a dormir! Aveces uso aceite de coco en lugar de mascara (rímel). El aceite de coco le da la apariencia a mis pestañas de una capa de mascara y las hace ver mas gruesas y oscuras mientras también me hace ver despierta.



Curl your lashes as usual (optional)
                                       Use a cotton swab to apply and keep your coconut oil clean
                                                                          Et voilà!

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Riza tus pestañas como habitualmente lo haces (opcional)
Para mantener tu aceite, usa un cotonette o algodón para aplicar
¡y listo! 




Thanks for reading! 
¡Gracias por leer! 

No comments:

Post a Comment